Hoppning på schemat :)

Nu har jag inte bloggat här på länge, så tänkte ta mig i kragen och göra iallafall ett inlägg.

Idag tänkte jag att jag skulle rida azzi på träningen, men tog Prince istället. Vi hoppade, och vi hoppade först en gång på varje "serie" och sen en bana, sen i slutet hoppade vi bara en "serie". Jag och Prince hoppade 107cm tror jag det var. Det kändes väldigt bra, men han var väldigt seg i början men sen blev han lite taggad och pigg.
Men jag tyckte det gick bra iallafall.


Imorgon har jag insläppet och sen hem en stund och sen ut till stallet igen. Jag, Malin och Maria ska löshoppa hästarna, tar antagligen med kameran så det blir lite bilder sen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0