insläppet

Som elin skrev igår så var det en väldigt rörig lektion, Azzi vann över mig några gånger men jag lyckades vinna mer och när vi slutade så hade jag precis vunnit över henne. Det blev några bocksprång och hon försökte till och med stegra en gån lilla gumman. Idag har jag insläppet, tänkte sedan titta lite på Gunilla Forseberg träning om jag hinner, ska ju även hinna rida en stund också. Är hemma hos pappa i helgen så det blir inte så bra uppdatering från mig då. Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer riktigt. Ska kanske även börja träna någon gång för Gunilla Forsebrg på prince, och sen även Linda-marie kanske fast med Azzi då :)
Men vi får se vad som händer och sker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0