L♥ U♥ C♥ A♥ S !

Ställer mejj frågan varje gång innan ja somnar ''varför JUST du ? ''

de var ett årsen nu ja börja rida dejj ordentligt på lektioner fritiden och ja även ibland på din vilodag.
Vi hade stora mål som vi strävade efter att en dag kunna starta vår första lokal tillsammans ♥ Som vi så hårt hade tränat hela året , tävlingarna gick allt bättre och bättre . tyckte inte alls om dejj i början när du ryckte tyglarna ur min hand hela tiden och du inte ville MEN de va innan ja fick lära känna dejj bättre , efter alla dagar som gått börja ja gilla dejj mer och mer och nu vill jag aldrig skiljas från dejj ! Din personlighet de glada nyfikna lynnet du har, du ville alltid vara störst och bäst och gjorde verkligen allt för att ryttaren ska vara nöjd . Och älskade verkligen när någon pysslade om dejj .

Har nu fått ett helt underbart år med dejj , ett år där du tagit mejj till en nivå ja aldrig skulle kunnat nå men nån annan häst , du har lärt mej så mycket och även hjälpt mejj att få tillbaka mitt lilla självförtroende ja har .
Så Tack min kära Lucas '' Lucky Boy'' att ja fått lära känna en sådan underbar häst som du var och du kommer föralltid finnas hos mejj ! För mejj är du fortfarande MIN gulliga nyfikna godisgris ! Kommer aldrig glömma dejj !♥


''varför JUST du ? '' den frågan kommer jag aldrig få svar på .

  







Kommentarer
Postat av: Matilda

Finns för dig <3

2011-01-20 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0