LÖShoppning :D

Kom hem precis.
Hade insläppet och efter att Eveline, Smulan, Raina, Murre och Lucy hade gått in så blev Azz och Baltazar helt knäppa men inte lilla söta Corton. Hämtde honom först av dom 3 sen, och han som brukar vara lite på och så gick jätte snällt brevid som en liten hund !

Maria kommer och hämtar mig vid 5 typ, så jag måste snart byta om till ridkläder (igen) och gå ut så kommer hon. Elin följer även med ut sen och tar kort när vi ska löshoppa hästisarna.
Så förbered er för massa bilder sen. Vet inte riktigt när jag kommer hem, men bliggar kanske då vi får se.

Imorgon har jag ju stallet med Alice. Tänkte även filma ridskolestallet och privatstallet och kanske klubbstugan samt ridhusen. Men vi får se vad vi hinner med, ska ju även rida på Azzi och Suprise också.
Ska rida dressyr på Azzi och Suprise ska jag skritta 20 minuter och trava 10minuter typ eftersom hon ska sättas igång lite lätt :)

Nej ska gå nu :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så , jag såg det nu:D

2011-01-15 @ 22:02:23
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0