Mys

Sitter ännu med pyjamasen, ner krypet i ett täcke och datan i knät och kikar på tv. Har typ bara suttit vid datan, tv och jag har tillochmed hunnit plugga till No provet jag har imorgon. Åker ut till stallet sen och rider på min underbara ponny<3 Ska sedan sova hos pappa, så att man får sova lite iallafall. Imorgon blire antagligen hoppträning med alla konstiga och snälla männinskor! Får se hur det går denna gången då. Ska även hoppa clear round den 6/2 på Azzi eftersom Prince har varit lite smått halt så vill inte riskera att han blir mer halt så han får vila den här cr:en. Ska hoppa 70 o 80cm på ponnyn. Var jätte längesen vi hoppade nu men vi kör vi!

Kommer tyvärr inte blogga så jätte mycket idag/ikväll eftersom jag är hos pappa. Men imorgon är jag tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0