nattinlägg

ja ni ser rubriken, men iallafall jag och elin sitter här hos mig i mörkret och ska blogga lite eller jag iallafall. Vi lyckades ju inte parkoppla datorerna. Vi har iallafall kollat på 2st filmer. Vamyrer suger och Madagscar 1.
Börjar bli lite trött faktiskt, men ah vi går la och lägger oss snart. Carro tycker att vi ska filma stallet där jag har Azzi och visa runt lite. Och jag har ju gjort ett innan men jag kan ju göra ett nytt nu eftersom det är lite anorlunda nu. Men det ska jag fixa. Ska även ta massa kort på ponnyn och lägga upp. Vi bloggar ju för eran skull, så ni får ju vara med och bestämma lite också.

Tänkte även börja göra outfits till andra igen och en ny kategori kommer att komma upp inom en tid. Men ni får vänta ett tag till.

Azzi gick faktiskt rätt bra, red i dressyrsadeln igår (5/1) på jätte länge. Men det kändes bra ändå. Azzi var lite jobbig först men sen släppte hon i höger och gick rätt bra, men inte där hon ska gå egentligen men det går bättre och bättre nu.

Bloggar när vi vaknar sen, det lär ju bli runt 1 kanske? men vi får se.

Ha det jätte bra!


Kommentarer
Postat av: felicia

Va bra att det gick bra (A) ;D <33

2011-01-06 @ 13:18:23
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0