Ni frågar, Vi Svarar ! :)

Postat av: felicia
till båda .

1. har ni allltid gillat hästar ?
2. hur/när börja ni rida+
3. skrivlite om era förra hästar och om hur dom var även nuvarande ! :D
URL:
http://classicalpony.blogg.se/

Linnéa Svarar :
1. Ja nästan iallafall
2. Har ridit i 9 år typ så ni får räkna ut det själva. Vet inte hur jag började rida
3. Har ju ingen egen än, men har haft rätt många på foder, Azzi som jag hyr nu är en underbar envis sto på 12 år.

Elin Svarar :
1. ne inte alltid har funderat på att börja fotboll oxå
2. ja började rida ungefär när ja va 5-6 år ungefär , och de va tack vare min farmor som fick mejj att börja rida när hon anmälde mejj till knatteridning , sen dess har ja fortsatt vilket ja är glad över
3. min förra ja red hampus hette han en liten C-ponny hur mysig som helst dock ganska gammal tyvärr , men han var en busig snabb och helt underbar att rida och älskade när man pyssla om han åsen älskade han att hitta på bus och bocka så fort han fick chansen !

Postat av: sara
Är det svårt att hinna med skolan, stallet och kompisar!? (;
Linnéa Svarar :
Ibland.
Elin Svarar :
aahh ibland kan de vara svårt att hinna med allt men med god planering så funkar det (;


Postat av: linn& mollie
hur högt har ni hoppat med ponny?
 URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Linnéa Svarar :
Det högsta jag hoppat med ponny är 115cm
Elin Svarar : oojj de va så längesen ja hoppa ponny nu men skulle tro att de är 80

Postat av: En som undrar !
1. Hur länge har ni kännt varandra ?
2. Vilka är eran favorit ras?
3. Vad tycker ni att det viktigaste är på en tävling?
4. Blir ni nervösa på tävlingar?
Linnéa Svarar :
1. Kanske 6år?
2. Svensk ridponny tror jag, dom har ett bra temprament.
3. Känslan efter tävlingen, om det gick bra eller dåligt.
4. Innan jag är i stallet är jag nervös, men när jag kommer dit så släpper det.
Elin Svarar :
1.de är många år nu flytta ju hit för ca 7,8 åsen så man kan säga sen dess llr typ 6 år (;
2.min är nog fortfarande arabiskt fullblod , men gillar många olika
3.att man inte stressar iväg med hästen och att det inte är för många på framhoppningen och funkitonärer ska ha en trevlig attityd
4. inte så mycket längre , men visst ibland så händer det att jag blir det

Postat av: Frågor :)
Hej, är en tjej som undrar vilket ridläger ni hellst väljer att åka till?
Är det inte jobbigt att låna/hyra ponny från ett ridläger och sen veta att den ska tillbaka dit sen igen, och får du göra vad du vill med Assi ?
Elin Svarar :hhmm skulle nog svara sjöis eftersom ja inte har varit där än och att ja hört det är ett väldigt bra ridläger
Linnéa Svarar :
Sjöis lätt !
Jo, det är jätte jobbigt ! Jag tänker ofta på vad som ska hända sen, men jag försöker att inte tänka på det. Ja, jag får göra nästan vad jag vill med Azzi.

Postat av: Therese
Hej, Therese här!
Undrar om du kmr hyra assi igen (:
Och hur många ggr du hyrt henne? (:
Och sen om du ska till sjöis igen, och isf vilket läger? :D
Kram!
Linnéa Svarar:
Ja, jag tror det :)
Första året
Nej, tyvär ska jag inte det :(

Postat av: Jennifer Hultman
Till Linnèa : vill du hyra assi igen sen ? :) <3
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/
Linnéa Svarar :
Ja det är klart´jag vill.


Hoppas ni är nöjda med Svaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0