nytt

Fått en ny data idag, så har inga bilder eller något kvar, men ska försöka skicka över dom någon dag. Så det blir bara gammal bilder nu ett tag.
Men iallafall mamma väckte mig och så åkte vi ner till stan och köpte en data åt mig åkte även och kollade på tapeter. Har ingen anning när karro kommer men vi ska iallafall till stallet. Ridskolan har ju dragit igång igen. Fast vet inte om jag ska ha Azzi eller inte. Vi får se!

Ska sätta mig och lära mig datan lite och ladda hem lite pogram igen så ni kan få lite outfits sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för dator ? :D

2011-01-04 @ 14:01:54
Postat av: jessica andersson

Fin blogg, hittade hit via bloglovin! Gillar din header, har du gjort den själv? Är du intresserad av ett länkbyte kanske? :)

2011-01-04 @ 18:58:18
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: felicia

ass snygg design ! :d



Men sorry att jag nt kommentRAT MKT OCKSÅ PÅ SISTONDE MEN HAR INTE HAFT TID :/ <3



men när skickar ni mitt hemliga paket (A) ;D

2011-01-05 @ 12:47:18
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0