Prince

Ni kanske undrar vem Prince egentligen är. För er som inte vet vem det är så här berättar jag lite om honom.

Prince är brun valack på kanske 14 år. Ingen anning om hur gammal han är. Men han står på ridskolan som lektionshäst. Men ridskolan äger inte honom, utan det är en tjej som läser någonstans och då kunde hon inte ta med honom. Prince beter sig som om han var en lite bebis, han puffar på en hela tiden och "nickar" på huvudet hela tiden (nästan) men har typ något fel i hjärnan. Men jag gillar honom ändå. Prince är en snäll häst som gillar att hoppa. Och det gör han bra men väldigt stort, det är få som får honom att hoppa nära hindrerna. Men bara man står upp i lätt sits och håller sig i så hänger man med över hindrerna och ramlar inte av. I början hatade jag Prince, jag gillade verkligen inte honom, jag tyckte helt enkel att han var störd. Men sen tyckte min ridlärare att jag skulle sluta tävla Jerrý och börja tävla storhäst. Och det hållde jag med om. Min ridlärare tyckte att jag skulle tävla och rida Prince. Jag belv helt paff och ville först inte det, men sen när jag hade ridit honom och tävlat några gånger så började gilla honom mer och mer! Började tävla honom mer och mer, och högre och högre. Och nu gillar jag honom jätte mycket. Vårat mål är nu Lokal tävling i sommar.

Så nu fick ni veta lite om Prince :)
Min lille Prince <3





Kommentarer
Postat av: Ellen ;)

Såå sööta bilder och bra inlägg ! :D <3

2011-01-02 @ 20:14:14
URL: http://ellensfjording.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för att du kommenterade :D

2011-01-03 @ 10:22:11
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0