rubriker är svårt att komma på

har fortfarade inte laddat över några bilder till den här nya datan, och visst jag kan ju sitta vid den gammla men det är inte lika roligt. Men ska ta  mig i kragen och göra en outfit.

igår red jag azzi på lektionen, vi hade galoppfattningträning. Det gick faktiskt rätt bra, men hon blev taggad  och vill helst springa några gånger. På framridningen var hon helt okej, men vill inte riktigt släppa i höger.

Idag skjussar pappa ut mig efter lunch typ vid 2 kanske, kommer hem typ 4. Men Elin ska sova hos mig idag så då blire massa uppdaterningar kanske även en liten video. Haha får se om vi vågar.


När jag åker till skandinavium i feburari så kommer elin ta bloggen själv men när jag kommer hem så blire massa uppdatering och bilder :)

nej nu ska jag göra outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0