rubriker gillas inte alltid

Mamma väckte mig vid 10 typ och sa att vi skulle ringa och beställa biljetter till GBGHS men det var jätte lång telefonkö så vi struntade idet så vi ska ringa ikväll igen.
Tänkte även göra ett lång inlägg med olika hästar som varit "min" i några år. Hoppas ni gillar det.
Kanske vi ska ha en lite mini tävling till? Eller vad tycker ni? Ni bestämmer !

Drar mig upp till stallet ikväll, det är ju årselevsridning vid halv 5 typ. Azzi får gå idag med. Det blir säkert dressyr, men det är bra träning för min lilla skit ponny :)

Näh nu måste jag verkligen ta tag i bloggen och blogga massa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan köpa via deras hemsida?

2011-01-07 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0