Stallet, mitt andra hem <3

Hann aldrig blogga igår eftersom det blev väldigt sent.
Idag hade jag och Alice stallet. Var clara ungefär vid 11, så vi gick in i klubbstugan och kolla film, och käkade chokladbollar och bullar. Sen kom Elin då käkade vi sen skulle vi ju försöka ta in suppe med det gick inte så bra.
Azzi gick gå idag. Tränade inte på något speciellt direkt men mycket övegångar blev det. Det gick väldigt bra efter ett tag. Men iallafall nu har jag precis duschat och håller på att ladda hem lite filmer som jag kan se på :)

Tycker ni att vi ska börja ha någon intiktning på bloggen ?


 

Kommentarer
Postat av: Carro

Blev det du som vann veckans blogg? kolla in så får ni se :D

2011-01-16 @ 21:34:38
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0