tjooheeejj

Finns de något bättre att börjamorgonen med 2hyfsat bra serier ? haha jo de finns de en morgonridtur är såklart den bästa väckarklockan ;) men något som gör mejj mindre glad är att de börjat snöa igen , ja som troddde att den var på väg bort nu men hade visst fel (;
min dag ser iallafall ut såhär än så länge , just nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med maten så ska nog byta om och fixxa till mejj lite innan, efter maten måste ja städa mitt rum -.- sen runt halv 4a åker ja ut till stallet och gör iordning boxen + allt foder så slipper ja de ikväll ;) och halv 5 har ja min barngrupp (ja ridskolan har ju börjat igen) sen cyklar ja upp till candela och hämtar henne till min lektion halv 7 ikväll . Ganska bra dag ändå tycker jag , men hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0