tvånollettett

Ja, då var det ett nytt år och nya chanser att få sina drömmar sanna !
Jag har ingen nyårslöfte eller något, har aldrig haft det så.

Hade stallet, så kom dit vid 7 och då hade redan frida, matilda och maria fodrat, så då började jag och karro mocka. Sen var vi typ klara med allt vi 8 halv 9 och hästarna ute och så. Tävling började med banbygge vid 9 så följde med ner och började bygga banan, gick även banan inte jätte svår, men vissa svängar var lite svåra. Tog in Azzi vid 10 kanske? Började borsta hela henne, sen började jag fläta hela hennes man (en Ardennerfläta) och ett horn i pannan, Hornet sprejades sen guldigt, och mannen i rosa samt svansen. Sen började jag sadla och klippte sönder ett lakan och hade det som ett ländtäcke/skrittäcke. Tog på mig mina saker och tränsade och gick ner och började skritta. Tävlade 70cm och i samma lag som Amanda och Elin. Vi var Ernhörningar, haha ! Men iallafall sen på banan när vi skulle hoppa, så gick det jätte bra. Jag hade en jätte bra känsla och Maria sa också att det såg bra ut. Hon var inte jätte stark och det gick lagom fort och hon drog inte till hinderna som hon brukar göra. Fick iallafall en rosett. Sen åkte jag hem typ vid 3 kanske? Duschade och sen gick jag och la mig och sov en stund. Halv 6 väckte mamma mig och då var jag tvungen att fixa mig. Vid halv 7 hämtade vid Karro och då åkte vi till Sjöstorp. Vi hade väldigt kul !

Kom hem vid halv 3 kanske idag. Nej nu ska jag snart ta på mig mina kära ridkläder och dra mig ut till stallet och rida lite.

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Tack va gullig du är. Men jodu jag behöver ;)

2011-01-01 @ 18:55:09
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0