T T F L

Har varit lite dålig på att blogga dom senaste dagarna men har kommit hem sent nästan alla kvällar och sen har jag också haft mycket i skolan.

Tisdag :
hoppning på schemat. Red med maritgalen och hon funkerade väldigt bra på det vid hoppningen. Hoppade typ 80cm kanske. Hon var pigg och hoppade underbart :)

Torsdag:
Red både jag och karro samtidigt barbacka på Azzi. Hon skötte sig jätte bra vi red ute i mörket i kanske 20 min och mest skritt men lite trav gud vad roligt vi hade.

Fredag :
Dressyrpass för Linda med årseleverna. Gick faktiskt rätt bra. Azzi fick även nya skor idag.

Lördag :
Skritt ute i 40 minuter.


Kommentarer
Postat av: Monica Kindberg

Hejsan svejsan Linnea!



Linda har hoppträning för er yngre tjejer nu på torsdag, den 3 februari, mellan 19.40-20.40. Hör av dig till mig eller Linda om du vill vara med!



Hälsning Monica Kindberg 070-5555862

2011-01-31 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0