Vinnaren av tävlingen :)

Namn: Sabina Shahbazi
Ålder: 14/15 år :)
Blogg: www.hasttokar.blogg.se :D
Födelsedag: 24 September-96
Smeknamn: Bina/Shabääz:)
Favoritmat: Hmm.. tror jag väljer makaroner ;)
Favoritfärg: Ljusblå och silver :)
Favoritårstid: Vår tror jag! Älskar övergången från det gråa kalla till det varma färgglada :)
Favorithögtid: Julafton :)
Favoritdjur: Häst!
Favoritsport: Ridsport!

När började du blogga?
I juni 2010 :)

Hur kom det sig att du började blogga?
Var bara ute på bdb och fb då och ville pröva något nytt :) Där man kunde variera sig lite mer ;) Så jag startade då alltså en blogg med min kompis Elsa Pearson :)

Vilka bloggar läser du dagligen?
www.kissies.se www.dressyrmupparna.se www.ponilovers.blogg.se och självklart den här ;)

Berätta lite om dig själv & din häst! Jag är helt galen och kan nästan uppfattas som lite irriterande ibland ;P Jag är extremt flumm och är helt hästgalen :D Min ponny är den mest personligaste jag någonsin träffat! Han är världens matvrak och är väldigt seg i ridningen.. Han har varit ridskole ponny i tidigare år (hmm.. fick han att låta som om han är 20+, han är 12) När han väl hoppar så hoppar han högt och fort! Jag älskar honom mer än allt annat ♥

Lite bilder på oss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0