Första doppet avklarat !

Hejjsan nu är ja äntligen hemma igen ! lite sent än vanligt ;)

Men först så hoppa vi med årseleverna hade Vienna som jag trodde och de´gick väll sådär hon arbetade fin med formen och så men så är de så att jag är van att rida stora och långa hästar så att sätta sig på en kort Dponny var lite annorlunda faktistk , ne men de kunde ha gått bättre. har ju inte ridit henne på ett tag så bortsett från de andra så gick de faktiskt rätt bra !


Sen så bestämde jag alice och matilda att cykla och bada på Kottholmen i Ullervad eftersom de va så innebombens as varmt när vi red höll på att koka upp ! och de va riktigt skönt faktiskt (att ´bada) Så nu är årets första dopp avklarat ! och efter badet cykla jag och matilda vidare till donken och köpte glass ! gooott ,

ne nu måste jag sova lite ska upp och hjälpa till på juniaden imorgon så ska försöka blogga lite innan jag åker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0