myror i brallan

Sådär nu är jag hemma från stallet , blev inte så sent idag rätt skönt faktiskt ;) !

idag fick hon en ordentlig borstning och skötsel , hon tyckte de va riktigt skönt att bli av med allt damm och stod och sov medans jag gjorde iordnng henne :) så nu är svans man och allt annat rent sen så såg jag att hon hade fått en ny sko på ena bakbenet där hon hade tappsko ! wiiehoo as bra så nu är den fin och hel igen !

Red en sväng på slingan och över min förväntan så gick hon med raska steg och tveka inte alls mycket hon brukar aldrig vilja gå iväg från stallet när hon är själv med de gjorde hon nu iaf duktiga häst ! sen kom de några fåglar som nästan flög rakt in i huvet på oss båda 2 så då hoppa hon till lite men annars var de inga problem :D
Sen så red jag i gräspaddocken eftersom de va så fint väder ute , och hon var mycket piggare idag och mer arbetsvillig , men vi får fortfarande bara skritta vilket LM tyckte va skittråkigt för hon ´ville hela tiden springa :)

ska även lägga upp dagens Outfit och sen lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0