A winner never loose and a looser never win

Nyss hemkommen från stallet , jag och linnéa cyklade ut och de blåste som bara den ! och självklart fick man motvind hem oxå !
Jag hängde på lite när linnéa red och vi hon red på fältet så fick ja vara hennes fotograf idag och de blev en hel del kort ! och eftersom hon hade låtit azzi stå pga av ryggont så va hon jättepigg och tyckte de va jätteroligt att vara ute igen och hon såg precis ut som vanligt ;)

när vi kom tillbaka fick jag veta att min häst var skadad :(( hon hade trillat i stallgången och slagit sig på ena bakbenet de såg inte så fint ut men som tur var de bara ytligt men ändå ! ja sprang med henne för att kolla om hon var halt men hon ville verkligen inte trava så de tydde ju på att hon hade ont , men hon ska stå i en vecka typ så ska ja sedan sätta igång henne lite smått allt eftersom . Typiskt att detta skulle hända ja som skulla vara med nu på söndag ! Men är glad att de inte hände igår kunde ju lika gärna hänt då . Så nu blir de att cykla ut varje dag och pyssla om henne :D !



Här är en utav bilderna som togs idag , resten laddar säkert LInnéa upp :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det Candela som skadat sig?

Hur lyckades hon trilla omkull i stallgången?:S

2011-03-22 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0