Alahambra

Sådär nu var man hemma igen ;) känner mejj ganska nöjd över mejj själv , ja cyklade både till stallet och hem och de blev ju över en mil iaf :D
Ridpasset gick faktiskt rätt bra , Red Ambra eftersom Lady Mary redan gått ett pass ;) men iaf vi körde lite dressyr och ställde mycket och arbetade mycket på volter för att få dom lösgjorde eftersom en del hästar är rätt så stela , vi red även lite med tagen bakdel och tyckte jag skötte mejj bra och hon blev riktigt fin i slutet av passet så ja är nöjd och glad över henne .
Imorgon Ska jag upp till Candela om jag går ner till ridhuset eller rider ut i skogen har jag int bestämt än men ni får veta imorgon ;)
sen kommer även en planering upp här på bloggen om lite kommande veckor :D

 
dålig bild på Ambra men får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0