Allmänt

Jag kommer inte ha dator på hela veckan nu, så jag har gjort några inlägg som elin sedan kommer publicera åt mig under veckan.
Varför jag inte har någon dator är för att vi håller på att flytta och datorn kommer fungera igen nästa vecka.

Måndag:
Red med Julia i paddocken och fick även prova att rida henne underbara häst. Är helt kär, och jag ska köpa den sen när julia inte vill ha kvar den. Men jag ska iallafall få ta hand om den medans hon är borta. Men sen ringde Elin och kollade hur mycket jag hade ridit och jag hade bara hunnit värma upp, så när elin kom till stallet så skrittade jag och julia med elin upp till Jonna, där hon skulle få låna Otte. Sen red vi tre iväg ut i skogen och hade allmänt trevligt.

tisdag :
Sjuk

Onsdag:
Flytt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0