Allt möjligt

Som ni vet ska jag ju kanske inte ha kvar Azzi ett år till. Så ska byta till en lite större ponny. Men inget bestämmt än, men ska iallafall åka och prov rida massa hästar på sjöis och se om det finns någon som passar mig.

Jag har verkligen inget att blogga om så det blir väl mest onödiga inlägg om dagen och så. Jag har verkligen slut på idéer när det gäller outfits och om jag startar upp pogramet och kikar igenom vad jag kan göra för olika och jag kanske börjar med schabraket och lägger till det sen kommer jag ingen vart. Så det blir inte så många nya outfits längrem, får lägga upp någon gammal isåfall.

Men iallafall så är det ju tävling imorgon. Ska bara hoppa 60,70 eftersom det gick som det gick sist. Men nästa tävling kör vi på igen. Har verkligen ingen anning om vad jag ska köra på för oufit. Hjälp mig ?
Grön
Ljusblå
Mörkblå
svart
brun

Men Elin är även med imorgon och filmar/ fotar så då blire bilder i massvis ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0