Blöt ponny

När jag kom fram till stallet kollade jag först om azzi var skitigt, full med lera. Självklart var hon det och det sitter som berget på benen och det går liksom aldrig bort, så jag fick spola av henne. Idag gick hon in på typ 4minuter duktiga ponny! Sen borstade jag väldigt noga över allt och la på henne täckerna. Sen mockade jag och gjorde foder, sen fodrade jag hela ridskolestallet samt privatpollarna. Allt gick bra som vanligt.
Imorgon är det ju tävling så min uppdatering kommer inte vara på den bästa sidan, men tror jag ska göra ett lite inlägg som kommer upp imorgon någongång.

Ha en bra Lördag !




Kommentarer
Postat av: Anonym

massa billiga märkes saker för häst och ryttare:D

superdupershop.blogg.se

2011-03-26 @ 20:40:04
Postat av: SuperDuper Shop

Självklart får du tipsa om oss i din blogg, det blir vi bara glad om du gör!

Kram Freja på SuperDuper Shop! :)

2011-03-26 @ 21:15:12
URL: http://superdupershop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0