Borta bra men hemma bäst !

Äntligen hemma !

ska snart ner och byta om till stallet , har inte bestämt mejj än om jag ska cykla ut känner mejj så lat om jag åker bil ;o ! Men aja om de inte blåser för mycket tar jag cykeln . Annars blir de dessyrpass ikväll fast inte på Candela för hinner inte rida ner henne på fredagar så har ridskolehäst och förhoppningsvis har jag Lady Mary , skulle vara ganska bra för ska ju tävla henne den 20 mars nu ;)
Och senare ikväll blir de tacos ochen bra film ska givetvis blogga oxå !
men har de bra så länge !




Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

okejokej, jag kom nyss hem från stallet :)

2011-03-04 @ 17:40:08
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0