Dagens planer.

När jag kommer till stallet ska jag först kolla så att Azzi inte har feber, varm, har ätit upp, och kolla ryggen. Om hon sedan ser okej ut och inte haltar ska jag linda alla ben, och sen skritta ut en långrunda. Tycker faktiskt att både hon och jag behöver det. Hon behöver det för hon har jobbat och lämpat så hårt, och jag behöver det för att slappna av och inte tänka på saker, sen behöver vi varandra ! ♥
Sen väl tillbaka ska jag borsta och greja med henne, mocka,foder och sånt. Sen måste jag även städa mitt skåp och sen även lägg att smutsigt i en påse och sen sedan tvätta det. Ska försöka videoblogga lite när vi rider ut, sen ska jag ta kort på mitt skåp före och efter bilder.

Svårt val, men det blir bäst så här ! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer Hultman

Vad har du för svårt val? :0 <3

2011-03-15 @ 19:25:01
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0