Den här tjejen asså !

Måste bara få skrivaav mig lite då jag inte kan skriva allt på msn eller som kommentar på bloggen.

Helt otroligt hur fort hon har gått framåt i ridningen. Började på ridskola och sen nu har hon fått en egen häst som är jätte söt. Hon har utvecklas jätte fort på  kort tid, fått en jävligt snygg HOPPSITS som jag också vill ha! Är faktiskt lite avensjuk (stavning). Hon själv är en jätte trevlig person som jag började lära känna först genom bloggen sen började vi snacka på msn och nu kan vi berätta allt för varandra! När jag såg henne första gången i hennes blogg, blev jag fast för hennes bloggande, jag följer och längtar efter nya inlägg!
Jag inspereras av henne och får min ideér får hennes blogg och så. Hon gör även våra sjukt snygga desiger!
Hon har allt och kan allt verkligen. Och dessutom älskar jag henne hår !! :)
Även fast vi inte har träffas känns det som om hon finns i min närhet varje dag och det är faktiskt henne jag litar mest på då hon inte kan skvallra för någon på min skola och dessutom känner hon ingen i den här hålan Mariestad så det är bra för då kommer det inte ut något som jag inte vill. och jag skiter fullständigt i om hon sprider rykten på hennes skola för jag känner ingen där och dom vet liskom inte vem jag är så. Nu hoppas jag självklart att hon inte gör så men man vet ju aldrig!

Hoppas du får en jätte bra tid med din Nya egna häst ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0