Elin och Azzi ?? :)

Vid halv 11 ska jag möta Elin på colorama (stavning) där vi ska leta efter färg.
Sen efter det drar vi direkt till stallet och där ska faktiskt inte jag rida utan Elin ska det. Haha vi ska rida en lite bana med bommar kanske något hinder får se hur det går för dom. Om det går bra så ska dom tävla på söndag, eftersom jag inte kan tävla två hästar denna gången. Ska ju tävla Jerry istället eftersom jag inte trodde att Azzi skulle bli bra men nu mår hon prima och har inte ont någonstans alls!
Ska filma lite så får ni se hur Elin rider azzi, kanske jag rider lite också på henne från början och ser hur hon känns. Sen efter det så drar jag hem och käkar kanske hinner blogga och sen ut igen till stallet eftersom jag har tvätt tid och sen ridlektion ikväll med Erika istället. Ska rida Jerry iallafall :)
Om vi hittar rätt färg så ska jag ta kort på stövlarna sen så får ni se hur dom blev :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0