Faaan va bra !!

precis kommit hem och skyndade att sätta på tv:n för att se finalen och nu man bara YEEESSS!! den snyggaste/bästa vann ! Eric Saade helt grym är han !

Red ju även idag , och blev inte så ansträngande matilda hängde med så skritta vi slingan tillsammans (hon på noblesse) så red vi lite på en volt vi terränghindren , och hon va pigg men lyssnade bra och hon blev jättefin ! Och ngt jag har märkt de är min sits och allt den har blivit mycket bättre förrut har ja inte kunnat sitta ordentligt på henne men nu går de as bra ! så glad är jag :)

juste ja k´lovade er även lite outfit's som jag tänkte ha på candela bland anna´t på lite tävlingar (; så ska fixa de nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0