Fredags lektionen

I fredags re vi dressyrprogram och Linda o Matilda var domare och satte ut poäng.
Jag fick rida min lille Jerry ♥
Jag som verkligen inte kan något dressyrprogram eller kan rida/tävla dressyr så fick Matilda A läsa upp programet för mig. Känns faktiskt rätt bra ändå för att var mig !
Fick sen mitt protokoll och jag fick endast 6 o 7 som poäng. Fick sen reda på att det var bra :)
Nu vill både Linda och Matilda att jag ska vara med i ponnylaget i dressyr på jerry !
Jag vet inte riktigt, jag är ju en hoppmänniska. Men hoppningen är kass nu enligt mig (mina reultat) så jag kanske ska bli en dressyrryttare? Ne, skulle faktiskt inte tro de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0