Godnatt

De blev inte som jag trodde , trodde vi hade hoppning men vi hade dressyr ! Då blev jag glad !

fast de kunde gått bättre vissa lägen blev hon riktigt bra men de gick inte arbeta henne ordentligt eller aahh red ju på hackamoret som hon blir så stark i och tyglarna gled man bara i , så ne fick verkligen inte stopp på henne . Sen har hon en dålig vana att hänga sig i bettet så de blev mycket halvhalter åsen om jag behövde skulle jag göra övergångar oxå Efter ett tag så lossnade de lite , men inte så konstigt att de gick kasst idag , ja hade för mycket annat att tänka på sen så har min dag varit allmänt dålig , sen är ja lite frustrerad över vårat nationella i fysik imorgon som kommer gå åt skogen verkligen så de blir att gå upp tidigt och läsa igenom häftet ytterligare en gång till ;) men nu ska ja sluta klaga och börja plugga men Godnatt så hörs vi imorgon !


Noblesse&LadyMary

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Hej, allt bra med dig? :)



/moa

2011-03-16 @ 10:39:26
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Hej, allt bra med dig? :)



/moa

2011-03-16 @ 10:39:57
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0