Hiss,Diss & en Outfit + Annat

Sitter vid den stora datan , skulle kolla om man inte kunde se inläggen på andra datorer och de kunde man inte ! ;/// dåligt men då är de blogg.se som har något problem trodde att de va datan de var fel på .
ska snart göra mejj iordning för att åka och hämta dom andra , sen ikväll hade jag tänkt blogga lite om vad som hände och så sen får vi hoppas jag kan ta lite kort oxå !
och om jag orkar så tänkte jag skriva lite om mina favoriter inom ''hoppvärlden'' och lite annat ska oxå försöka lägga upp en hiss och diss & sen har jag en outfit oxå , men ni får vänta tills jag kommer hem för min egna data är för tillfället död ;)
ses ikväll !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0