Inhandlat idag





Va ju som sagt ´på granngården innan jag åkte till stallet , var ju bara tvungen att köpa hästgodis ! eftersom mitt var slut och har nästan alltid de med mejj (a) men köpt 2 påsar , och som vanligt vill jag exprimentera lite och välja smaker jag inte testat förrut så idag fick de bli Banan & Hallon halllon vet jag att dom gillar men banan smaken va ja lite tveksam över men de åt hon upp och tyckte de va jättegott ! :D men kolla runt lite i butiken och gissa vad jag hitta ?? !!
joo ett par rosa benlindor ! ja bara ååhh vill ha så dom slank oxå med hem ;) kunde inte bara motstå , så nu har jag lite utav min rosa outfit ! (:
men nu måste jag lägga mejj och sova så jag kommer upp när klockan ringer !
GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0