Känns Bra :)

Ni får ursäkta om de blir lite sen bloggning men ibland händer de annat i livet ;)

Som jag sa förrut idag skulle vi rida dressyr och jag fick LM ! :D Eftersom tävlingen är på söndag så red jag på de vanliga bettetoch OOJJJ!!! vilken skillnad kändes verkligen inte som samma häst ! Hon bar sig själv mer och hängde inte så mycket , . Vi körde ''tätryttare'' de är som följa john fast man inte leker utan man ska göra massa olika dressyrövningar/grejjer samtidigt . Och volter och sen så massa halvhalter , LM brukar vara känd för sina jättesteg men idag så fick jag ihop henne mycket bättre och hon lyssnade bra på mejj ! de mesta idag stämde , känner verkligen att ja hittat en häst ja vill satsa mycket tid och energi på .
Och de känns lite bättre nu inför söndagen nu när ja fått ännu mer hjälp och vet hur jag ska göra , så nu är de bara att komma ihåg programmen men ja ska satsa mer på LB:1 och använda LC:1 som en ''uppvärmingsritt''.

imorgon ska jag dit på eftermiddagen/kvällen och duscha henne och fixxa allt annat som ska fixxas !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0