Kurs (?)

När jag kom till stallet, så fick jag reda på att vi hade kurs i Lyrestad imorogn. Och jag bara vaaa ?
Inget jag visste kan jag ju säga. Men jag åker buss med Matilda till stallet dirket efter stallet, där mockar/fodrar/longerar/äter/byter om det ska jag hinna med på typ 1timme (?) Men hinner nog. Sen hämtar Elin oss med den stoora bilen och kör ut alla Årselever till kursen. Kursen slutar typ halv 9 (?) tror jag, då åker jag hem, duschar och sover. Bloggar inget då om jag inte orkar få se vad klockan blir, eftersom jag har bestämmt mig för att sova tidigt vissa dagar. Kanske även tar lite kort på vägen dit och hem.
Men först ska jag orka en lång dag i skolan, men hoppas verkligen jag orkar eftersom jag måste på kursen.
I Helgen åker jag till pappa och jag ska fråga om han kan köra mig till en Pay and Jump i Götene. Måste ju kolla så han kan och sen fixa transporten. Ska faktiskt testa hopp en 90cm bana med pollen. Får se om hon orkar det. För er som tror att hon lätt gör det så vet jag faktiskt inte, hon hoppar jätte bra på träningar men på tävling blir hon lite spänd och vill inte hoppa lika bra. Men vi jobbar på. Ska iallafall testa 1 gång. Näh kände att det blev ett onödigt långt inlägg nu.
Ha det jätte bra, så kanske vi hörsd imorgon annars är jag Back on track på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0