Lite från idag :)

som sagt va de ju löshoppning i stallet , men kom dit lite senare för att ja tog en liten sovmorgon (hihi) men runt 12 var ja på plats , så hann va med lite iaf , sen gick vi in till klubbstugan för att ha teori men vi såg på en dressyrfilm om olika övningar och hästens exitör (stavas??) mycket lärorikt faktiskt .

Har även skrittat LM lite jag och matilda red ut vid E20 slingan och jag trodde faktiskt hon skulle va helt galen eftersom hon har varit de när ja red ut en annan gång fast hon va ganska lugn va bara att hon inte gilla att gå i vattnet hhaa :D . När vi red hittade vi även ett par strykkappor i brunt , riktigt snygga faktiskt så dom ska ja ha i min lilla hoppoutfit hade ja tänkt !  hade även en urgullig outfit på henne idag ROSA!! mycket ovanligt att ja har de javet , men hon var jättesöt fast mina benlindor ska få sig en omgång i tvättmaskinen ;) tog lite kort oxå ..

Ska även lägga upp videon+bilder när ja och Linnéa spraya hennes stövlar så sjukt coola blev dom !


Jag&LadyMary                             Matilda&Noblesse

Jag&LadyMary

Matilda & En något GALEN Noblesse !!

Jag och den något mer lugna Lady Mary :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0