Mina Idoler !

Även en sådan som jag har Idoler inom ridsporten , Här är några jag tycker är bra inom ''hoppvärlden''



Douglas Lindelöw

Måste först börja säga att ja tycker de är grymt roligt med killar i ridsporten, varför jag har börjat gilla Douglas så mycket kan jag inte riktigt säga . Men han är otroligt duktig på de han gör och hans teknik är bra , sen är han otroligt snygg oxå så de är ju ett +





John Withaker

Gammalt är bäst !

ja de stämmer ju han är ju bland dom bästa i världen , John är en väldig inspirationskälla för många skulle jag tro och även för mejj , Trots han är över 60 så håller han fortfarande på och är aktiv inom tävlingar och sporten . Här visar han att åldern bara är en siffra och vill man något riktigt mycket så varför sluta bara för att man börjar få lite grått hår . Han är en sådan person som jag verkligen ser upp till och själv vill jag bli lika bra ! :)
Gillar hans kolektioner mycket starkt och älskar sakerna han matchat ihop röd & marinblått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0