Nu ska jag säga som det är :(

Nu tror säkert många att jag ska säga att jag ska sluta blogga, men där har ni fel !
Jag har ju inte bloggat på ett tag för jag allt har liksom snurrat runt i huvudet på mig och jag har ingen anning om vad jag ska säga eller göra !
för det första så har azzi haft ont i ryggen och så jag har inte haft något att blogga om
för det andra så vet jag inte hur jag ska göra med allt i stallet,
 ska jag sluta som årselev?, ska jag forsätta?, ska jag sluta satsa på prince?, ska jag forsätta med prince?, jag jag sluta helt på ridskolan?, ska jag forsätta på ridskolan? m.m !
Ni tror säkert att det är ett lätt val men det är jätte jobbigt alltihop, sen har allt skitit sig med Prince!
Vet faktiskt inte om jag ska ta upp det här eller ni bestämmer !  Sen är det massa med Azzi också som jag måste tänka över!
En fråga med ett lätt svar ! (?)
asså vet seriöst inte längre hur jag ska göra, säga eller satsa på !
kan inte tänka klart.

Nu vet ni lite vad som hänt men har ännu inte skrivit allt !


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad tråkigt :(

prince är väl inte dålig så dem ska ta bort honom eller något?

2011-03-20 @ 20:37:19
URL: http://alexandrahermansson.blogg.se/
Postat av: felicia

msn? <3

2011-03-20 @ 20:40:24
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0