Nyheter typ ---

Jag har ju inte bloggat på ett tag men det finns liksom anledningar.
Vi ska snart flytta och jag måste packa massa saker varje dag.
Mycket läxor och prov i skolan.
Stallet kommer ofta hem sent
Funderar även på massa saker hela tiden.
Men nu har jag bestämmt mig hur det kommer bli framöver, så nu kommer jag må lite bättre av det också.

Men igår skrittade jag Azzi på slingan och mötte även Elin med cykeln, stannade och pratade i 15min typ,. Sen red jag vidare sen när vi kom fram till e20 gärdet så släppte jag azzi så hon fick springa så fort hon ville. Hon tyckte det var skönt tror jag sen travade jag och så sen skrittade vi hem. Resten behöver ni inte veta vad som hände.

Kom ihåg att kommetnera vilken hästras ni vill att vi skriver om ! :)


Kommentarer
Postat av: Monica Kindberg

Connemara!

2011-03-26 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0