Regnig skogsritt

Känns skönt att äntligen ligga nerstoppad under täcket nu :D eftersom mamma inte kunde skjutsa ut så fick jag cykla och ja trodde de slutat regna men ne de blev bara värre när ja väl cyklat iväg så var ganska så dyngblöt när ja väl kom fram . Red ut en ganska lång sväng i skogen eller ahh i ösregnet och hon kändes bra mjuk och fin väldigt pigg men de brukar hon vara i skogen fast hon lyssnade även på vad jag ville även om hon hade en x-tra motor ;) De blev mest trav och skritt väldigt lite galopp men kändes som om hon inte behövde öka så mycket mer . Sen efter 40 minuter så kom båda jag och hästen hem ännu mer blöta , så stoppa om henne i en mysig fleecetäcke , sen var de bara för mejj att cykla hem igen i ösregnet och motvind !

Ne nu ska jag snart sova , imorgon lägger jag upp lite outfit's som jag hade tänkt att ha på Candela så får vi se vad ni tycker om dom , Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0