Stallet

vet ni när jag kommer hem så ligger det en lapp från posten på bordet i hallen. Självklart kollar jag ifall det kan va något roligt, självklart var det något roligt. Nämligen mitt Schbrak som jag beställde i Söndags från Cheval, helt otroligt hur snabbt det kommer. Snabbt, billigt, bra !
Idag blir det dressyr träning på lektionen tror jag om det inte är markarbete. Får se när jag kommer till stallet.
har även tagit mig tid och bakat häxgodis ! Jätte goda blev dom så ska ta med till stallet och bjuda Elin och Karro även Alice om hon är där.
Är faktiskt på rätt bra humör ändå idag.
Ha det bra bloggar när jag kommer hem sen :)


LINNÈA

Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

var schabraket fint ? lägg upp en bild :D

2011-03-08 @ 17:19:04
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0