Svar till Mirjam

Mirjam om dåligt värre:
Det såg ändå bra ut! :) Var där med min nya polle och det var kallabalik, det var min häst som folk talade om att vara stissig och galen x)
Ska du va med i Mariestad om två veckor? :)


Sånt här blir man ändå glad av. När folk säger att det ser fint ut och dom tycker att man läste det bra ändå. Själv så såg jag inte dig men hästen. Jag kan säga att jag hörde lite skit om din nya häst, inte trevligt iallafall.
Ja det ska jag. Men tror att det blir istället för Azzi då. Men vet inte.



Kommentarer
Postat av: Mirjam

Får man fråga vad exat dom sa, du kan svara mig på mailen, det kan vara lite roligt att veta :)

[email protected]

2011-03-13 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0