Te & Godis gör min kväll ;)

Godkväll ! haha , men kom precis hem så har bäddat ner mejj i sängen med te och lite godis . Måste säga att de är svinkallt ute  nu !! ja vill ju ha tillbaka värmen igen !! .

Red även min söta lilla vita häst , Jag skrittade fram på slingan lite med matilda, sen red ja i paddocken eftersom hon ska joggas igång , och arbetade mycket i höger eftersom de är där hon är lite stel och red mycket volter och ställa och böja . sen red ja som en 8 volt med ett varv på varje volt och hon skötte sig jättefint ! och blev den mjuka hästen som hon var när hon kom till ridskolan , De kändes verkligen toppen idag och jag hoppas de går lika bra imorgon då jag ska rida henne igen :D
Linnéa har även lovat att hon både ska ta kort och filma så ni lär nog få se lite uta de imorgon .

har även stalljour då så min uppdatering blir nog inte den bästa , men ska försöka blogga lite på morgonen om ja orkar ! :)



Kommentarer
Postat av: eila

Ja såklart du får tipsa om oss, skulle vara jätte bra:D bara att tipsa på haha :D

om du är intresserad av att köpa något som vi inte har så är det bara att slänha in en komentar så går det nog att fixa :D

2011-03-26 @ 21:29:59
URL: http://superdupershop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0