Trött man är då !

ÅÅÅHHHH va tråkigt man har nudå vädret är piss sen är man ju as trött :o men ska sluta klaga nu och försöka göra något vettigt istället (;

Har suttit och gjort ganska många outfit's som jag hade tänkt att ha både på candela och LM men mest till Candela och har hittat en del som jag tror kan bli gulligt på henne , men dom kan ni få se imorgon eller redan ikväll !
Men hade tänkt lägga upp en bild på min tävlings outfit som jag oftast brukar ha på henne på tävling ;)

Och idag blir de ridning i ridhuset får se vad jag ska träna på de har jag inte riktigt bestämt på ännu men inget för avancerat för de orkar jag inte idag men de får ni se ikväll :) aja men ska lägga upp outfiten nu så puuss så länge !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0