Usch för regn !

Usch på vädret nu får de sluta tycker jag ! har regnat ett bra tag nu .
ska precis kolla ridhus schemat för har ingen lust att rida ute i detta väder , och då får de bli dressyr som gäller :) annars om jag måste rida ute får de bli att rida till stocken men är rädd för att de är för geggigt ute nu men annars blir de den vanliga vägen (;
Om inte annars kan man ju gå till paddocken oxå men aja vi får se , hursomhelst ska jag iaf cykla ut idag för gjorde ju inte de igår (känner mejj faktiskt lite lat ) sen måste man ju få bort lite kladdkaka man just stoppa i sig haha !
kan ju oxå medge att ja NÄSTAN kan LB:1 dressyrprogrammet de är bara lite i slutet jag blandar ihop de men snart sitter de har ju en vecka kvar att träna på !
men säger sen vart jag rider ska kolla när ridhusena är lediga , hejdåå så länge !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0