Ute på Promenad

Hejjsan , kom precis hem efter en lång och härlig promenad ute i vårsolen ! Känns som att våren är på väg , på vägarna är snön helt borta på typ ,. De va ett tag sen man kunde gå ut och gå kände jag och nu hade jag och min kompis tänkt att göra detta varje lördag ! Får försöka fixa kroppen till beach 2011 nu haha !

Ska snart ta och byta om och ta cykeln till stallet , ska sluta vara så lat nu och börja cykla varje dag som jag gjorde innan snön kom ;) Hade tänkt att gå ner till ridhuset men sen såg jag imorses hur fint vädret var så ändra mejj , så de blir en härlig uteritt istället ! :D Tror Candela uppskattar de mer faktiskt :)

fick även reda på att de är löshoppning i stallet ikväll så ska ner dit efteråt och ta mejj en titt , kommer säkert lite bilder ikväll oxå tar med mejj kameran ifall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0