VÄRLDENS BÄSTA HÄST !

Dagen började katastrofalt verkligen ! först så väljer min mobil att inte ringa så ja vakna av en ren slump runt 7 och skulle va i stallet halv 8 , så fick slänga på mejj allt och göra mackor att ta med , sen va ja tvungen att ta ut pengar och massa annat , väl i stallet så blev ja riktigt nöjd över min fina häst , de va bara 3 knoppar som hade åkt ut ! puh!  sen helt plötsligt hade ja massa tid så gick runt lite , började rida fram runt kvart över 9 , och gjorde mycket skrittarbete och hon kändes jättefin och mjuk , hon var jättefin i formen och så ! väl när ja red så tyckte jag att de gick sådär en del vägar blev sådär men de va inte så farligt ;) och ja fick jättebra kritik denna gången och fick 62% och de resulterade till en 1:sta placering !! så är supernöjd över henne ! och de jag tyckte mycket om va domaren som kom fram till mejj och berömde mejj jättemycket sånt blir man ju bara glad över ! :D

LB:n blev inte fullt lika bra , både jag och hästen va trötta (+att ja inte åt ngn frukost) och de kändes bara jobbigt så va glad när programmet var över ! men blev godkänd med lite marginal iaf , men orkade verkligen inte hålla ihop henne så mycket som jag gjorde första gången . men ajaa allt kan inte gå bra man får tänka på att ja vann den första klassen istället !

ALLA BILDER FRÅN DAGEN KOMMER UPP IMORGON  , O M    NI    V I L L    S E    D O M ??






Kommentarer
Postat av: Anonym

G R A T T I S!

Du hade hård konkurrens :)

2011-03-20 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0