You Make Me Out Of Control

Red ute i skogen idag för att de va så fint väder idag ! Amanda hade hittat en ''ny'' väg i skogen som vi tog red lite på ett gärde där hon blev jättefin ochhon var väldigt mjuk , I början va hon lite uppspelt eftersom hon tycker de är så kul att komma ut i skogen ! men sen lugna hon ner sig ;)
Vi tog även lite kort oxå som jag hade tänkt att lägga upp här . Fanns även en nedfälld stock över vägen som vi tog chansen att hoppa över , Candela ville inte riktigt i början men de var mer mitt fel när ja blev lite mer bestämd hoppa hon som en klocka båda gångerna ! Ska även ta den rundan en annan gång för kan vara bra att träna lite själv så jag och hästen får upp vårat självförtroende när vi hoppar :). Men är nöjd över henne ändå .

cykla ner till ridhuset och kolla på när dom löshoppa men tog inga bilder eftersom ja hade fullt upp att '' jaga '' hästar lite blandade hästar , de var mest unghästar . Nästa gång dom ordnar något sådant hade jag tänkt att ta med candela dit och se om hon kan tycka de är lite roligt :)

Men nu får ni ha de så bra för ska kolla vidare på melodifestivalen så hörs vi imorgon ! (:




Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

jaa! hahaa ^^. händer imorgon då :)

2011-03-05 @ 21:38:17
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0