Dagen + annat

Hemma nu och har varit det ett tag men jag har ätitn och duschat innan så.

Ridpasset idag gick faktiskt bra.
Red på gräset idag med. Azzi var fortfarande stark men i slutet blev hon riktigt fin!
Ska rida för elin imorgon eller på onsdag får se. Ska även träna in ett dressyrprogram (haha) !

Ska snart tillbaka till stallet för att hämta min pärm som jag glömde !
Typiskt mig, kan man säga. Sen ikväll händer väll inte så mkt, bara läsa på musikprovet och sen blogga lite mer.

Imorgon blire först att plugga massa, så mycket jag hinner. Sen iväg till stallet och rida och sen kurs vid halv7.
Kommer hem vid 8tiden så blir nog inte så mycket upptadering.

På tisdag blire skogen igen tror jag, eller om det är hoppning vi får se!

På onsdag ska jag klippa och färga håret, sen till stallet och rida. Hem sova läänge.

På torsdag drar alla 8:orna till Stockholm så det blir ingen uppdatering från mig. Men bloggar mer på fredagen istället.
På fredag blire terräng träning igen och sen ska vi grilla med årseleverna efter om det är fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0