Dagen i stallet

Idag red jag ut runt hela slingan. Sen gick jag till paddocken och gjorde lite galoppombyte från volten. Det gick faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv. Sen efter ridningen så fick Azzi bada.

Imorgon ska jag ut vid halv 10 ungefär, och du ska jag rida först så att jag hinner det. Sen ska jag mocka jätte fint och ta bort allt kiss och bajs. Sen lägga in lite nytt spån, för Carl ska flytta in där nu när jag inte har någon häst där. Sen ska jag fixa transporten och putsa alla saker jätte noga.

Sen kommer pappa vid 11 och då börjar vi lasta, sen drar vi mot SJÖIS.
Imorgon kommer ett långt inlägg varför vi ska dit och vad vi ska göra det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0