Dagen lite smått

Har varit hemma ett tag nu, men har sett på film på tv så har inte tänkt på att blogga.

Elin hjälpte som sagt mig lite idag med dressyren. Gav mig lite tips på hur man får högre poäng i dressyren.
Hon gav mig även lite andra tips som jag och Azzi ska träna på nu innan hon åker hem. Ska nog ta och rida för Elin 1 gång i veckan då hon kan hjälpa mig mer i dressyren och ge mig mer tips.
Orkar inte skriva om ridpasset, men det gick rätt bra, i slutet blev hon väldigt fin och lyssnade och så.
Imorgon ska jag rida med inspänningstyglar och sen ska jag tänka mest på min sits. Den behöver förbättras, tycker jag!

Ni undrar säkert varför hon gav mig tips i dressyren. Men jag berättar det lite senare så att jag vet allt är säkert :)

Ska käka mat nu, bloggar mer sen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0